خدمت دو برادر مادر پیر و بیماری داشتند. با خود پیمان بستند که یکی خدمت خدا کند و دیگری در خدمت مادر بیمار باشد. برادری که پیمان بسته بود خدمت خدا کند به صومعه رفت و به عبادت مشغول شد و آن دیگری در خانه ماند و به پرستاری مادر مشغول شد. چندی که گذشت… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   یکشنبه 28 آذر 1395نظر دهید »
بیانات در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی در خجسته سالروز میلاد باسعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق (صلوات‌الله‌علیهما) (۱) بسم‌الله‌لرّحمن‌الرّحیم والحمدلله ربّ العالمین والصّلاة والسّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین و علی صحبه… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   یکشنبه 28 آذر 1395نظر دهید »
وحدت و نظام تربیت نبوی وحدت مسلمانان جهان از ضروری ترین مسایل روز جوامع اسلامی است و همه باید بر محوری جامع و فراگیر كه تمامی مذاهب و اندیشه های دینی، آن را قبول داشته باشند، گردهم آمده، یكپارچه و هماهنگ حركت نمایند. به نظر می رسد، وجود مقدس… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   پنجشنبه 25 آذر 1395نظر دهید »
همكاری هاى علمى شیعه و سنى جمعى از فضلا در محضر حضرت آیت الله سبحانى(دامت برکاته) حضور داشتند، سخن از وحدت اسلامى به میان آمد، و نظرهاى موافق و مخالف مطرح شد.هنگامى كه سخن حاضران به پایان رسید ایشان زمام سخن را به دست گرفتند و با قضاوت خاص میان موافق و… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   پنجشنبه 25 آذر 1395نظر دهید »
مقاومت و ایستادگی انتهایی جز پیروزی رقم نمی زند. ارتش سوریه کنترل کامل حلب را به دست گرفت. با گذشت نزدیک به سه هفته از عملیات گسترده ارتش سوریه در حلب، سرانجام شورشیان این شهر را ترک کردند تا آزادسازی آن کامل شود. پیروزی بزرگ حلب را به مجاهدان و خانواده… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   چهارشنبه 24 آذر 1395نظر دهید »
هفته ی وحدت مبارك باد وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِيعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْكُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   دوشنبه 22 آذر 1395نظر دهید »
شهادت آيت‌الله دستغيب آيت‌الله سيد عبدالحسين دستغيب در سال 1288 شمسي در شيراز در يک خانواده روحاني اهل علم و فضيلت متولد شد. پدرش سيد محمدتقي هنگام تولد فرزندش در کربلا به سر مي‌برد و چون ولادت او مقارن با عاشورا بود، نام او را عبدالحسين نهاد. سيد… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   شنبه 20 آذر 1395نظر دهید »
ویژگی‌های ازدواج پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) و خدیجه(سلام الله علیها) ازدواج حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) با حضرت خدیجه(سلام الله علیها) به دلیل ایمان و فداکاری آن بانوی بزرگوار و آینده دین اسلام بود که بهترین ثمره این پیوند وجود اطهر… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   شنبه 20 آذر 1395نظر دهید »
یکی ازمسائلی که میتوان از طریق آن وجود مقدس امام زمان (عجل الله تعالی وفرجه الشریف) را به اثبات رساند ماجرای شهادت پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری (علیه السلام) و اتفاقات همراه آن است همانطور که میدانیم و از روایت ها و حکایت های تاریخی به روشنی به دست می… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   پنجشنبه 18 آذر 1395نظر دهید »
  «درگاه شیطان » متاسفانه با بيان جنگ فرهنگي عده اي به دنبال مقابله با آن در کره اي ديگر مي گردنند غافل از اين که دشمن در خانه هاي آن ها نفوذ کرده و بر روي پشت بام هاي آن ها کمين کرده است.بدون شک فرهنگ ديگران به خصوص فرهنگ نظام استکباري ، تهديدي جدي… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   چهارشنبه 17 آذر 1395نظر دهید »
  روز دانشجو و دانشجوي سياسي با فرارسيدن 16 آذر و روز دانشجو فرصتي دوباره براي بررسي هويت تاريخي و رسالت ملي و ديني دانشجو ، فرا روي ما قرار مي گيرد . ضمن بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان دانشجو و تبريک اين روز به همه دانشجويان هميشه سربلند کشورمان ، نوشتار… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   سه شنبه 16 آذر 1395نظر دهید »
حضرت سکینه، دختر ابى عبدالله الحسین علیهم السلام و رباب، دختر امرء القیس است. نام اصلى وى، " آمنه" یا " امیمه" بود و مادرش رباب او را به " سکینه" ملقّب ساخت.(1) این بانوى شریف علوى در دامن مهرانگیز پدر ارجمندش حضرت امام حسین علیه السلام و مادر… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   دوشنبه 15 آذر 1395نظر دهید »
 شيخ يوسف بحراني رحمه الله علیهتولد قریه ((ماحوز)) بحرین در سال 1107 ق . میزبان نوزادی مبارک بود که پدر او را ((یوسف )) نامید. یوسف در دامان خاندان دانش و پارسایی تربیت یافت پدر و پدربزرگش از اندیشوران پاک سرشت ماحوز بودند. پدربزرگش در کنار تحصیل به صید… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   یکشنبه 14 آذر 1395نظر دهید »
روز جهانی معلولین از زبان یک معلول صفحات تقویم زندگی را ورق زدیم و بازهم رسیدیم به دوازدهم آذر. آری! دوازدهم آذر روز جهانی معلولین. با خود می اندیشم که از آذرماه سال قبل تا آذرماه امسال چه کرده ام؟ چه میزان توانسته ام به باورهای خود رنگ موفقیت بزنم؟ چه… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   شنبه 13 آذر 1395نظر دهید »
خدایا؛ تو را به مناسبت‌های عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده، و در ظهور ارباب و مولای ما؛ امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تعجیل بفرما، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   پنجشنبه 11 آذر 1395نظر دهید »
ماه ربیع الاول ماه رحمت خداوند ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم با اندوه و اشک و ناله ،اشک ریختیم و دل تازه کردیم و با یاد عظمت آقا ابا عبدالله الحسین بزرگ شدیم، از خزان غفلت به برکت اشک های محرم و صفر به بهار رسیدیم و اکنون وقت آن است که در این بهار به… بیشتر »

موضوعات: اخبار
   پنجشنبه 11 آذر 1395نظر دهید »