« همه بدانند؛ نامزدها هم بدانند!!هشدارهای رهبر انقلاب در مسئله ی رقابت های انتخاباتی... »

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امروز در دیدار کارگران در آستانه روز کار و کارگر و در فاصله ۱۹روز مانده به انتخابات چندنکته را خطاب به مردم، مسئولان انتخابات و نامزدها طرح کردند که نکات پیرامون برگزاری انتخابات را مرور می‌کنیم:

رأی، امانت مردم است
یک سفارش دیگر هم مربوط به مسئولان است؛ مسئولان دولتی که انتخابات را برعهده دارند؛ که چه در وزارت کشور، چه در شورای نگهبان، چه در تبلیغات که در صدا و سیما است و جاهای دیگر، چه در بخشها ی مختلفی که حالا ان‌شاءاﷲ در روز رأی گیری رأی خواهند گرفت؛ امانت مردم را حفظ کنند. این آراء مردم، این حضور مردم، امانت مردم است. این امانت را در نهایت احتیاط حفظ کنند و نگه دارند؛ مبادا خدای نکرده کسانی بتوانند به این امانت دست‌درازی کنند.

قانون را دقیق رعایت کنید؛ بدون استثناء
قانون را به‌طور دقیق رعایت کنند؛ در قبال هیچ‌کس نسبت به قانون {کوتاهی} رودربایستی و این حرفها نداشته باشند؛ قانون قانون است، برای همه است؛ هیچ استثنائی در مورد قانون وجود ندارد، قانون را رعایت کنند، تا ان‌شاءاللّه یک کار درست، صحیح، و مطلوب و مرضیّ حقِّ متعال ان‌شاءاللّه انجام بگیرد.

تکرار میکنم؛ رأی مردم حقّ‌النّاس است
و مکرّر من عرض کردم، باز هم تکرار میکنم، که رأی مردم حقّ‌النّاس است؛ اگر کسی تعرّض کند، تعرّض به حقّ‌النّاس کرده است که از عهده‌ی حقّ‌النّاس بر آمدن کار بسیار مشکلی است.
 


موضوعات: فرهنگی
   دوشنبه 11 اردیبهشت 1396
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: كوثر [عضو] 
5 stars
1396/02/11 @ 14:36


فرم در حال بارگذاری ...