« معرفی پایگاه های اینترنتی(2)-قرآنیوظایف امّت نسبت به امام با رویکرد به سیره و سخنان حضرت صدّیقه طاهره(علیها السِّلام) »

1.سايت قوانين دادگستری کل استان تهران www.dadgostary-tehran.ir/main.asp
وب سايت دادگستري کل استان تهران با ماهيت حقوقي، آموزشي، خبري جهت استفاده حقوقدانان، قضات و عموم مردم. اين وب سايت بخشي از اطلاعات خود را به 4 زبان فارسي، انگليسي، فرانسه و عربي اطلاعات خود را عرضه مي¬نمايد.
2. منشور حقوق و مسؤليت¬های زنان www.iranculture.org/provs/view.php?id=1374
متن منشور حقوق و مسؤليت¬هاي زنان در نظام جمهوري اسلامي ايران مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي: حقوق و مسؤليت¬های زنان درعرصه¬های حقوق فردی، حقوق اجتماعی، حقوق خانوادگی)، اصول و مبانی، حقوق و مسؤليت¬های سياسی زنان و …
3. کتابهای حقوق www.bustaneketab.com/persian/mozoat/feqh/35.htm#078
معرفی و خلاصه بعضی از کتابهای مربوط به حقوق از جمله: 1- آشنايی با حقوق جزاء و جرم شناسی 2- اذن و آ ثار حقوقی 3- اسلام و دفاع اجتماعی 4- بررسی تطبيقی مجازات اسلام 5- تحولات حقوقی جهان اسلام 6- حقوق قرار دادهای بين المللی 7- و کالت در حقوق تجارت و تطبيق آن با فقه 8- سيتمهای حقوقی کشورهای اسلامی و…
4. حقوقدانان www.hoghooghdanan.com/lawblog/
حقوق اسلام، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق بشر، حقوق زنان و … و همچنین مقالاتي پيرامون حقوق خانواده و معرفی اساتید حقوق کشور، از جمله مواردی است که این پایگاه به آن می¬پردازد.
5.منشور حقوق و مسؤليت¬های زنان: www.iranculture.org/provs/view.php?id=1374
متن منشور حقوق و مسؤليت¬هاي زنان در نظام جمهوري اسلامي ايران مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي: حقوق و مسؤليت¬های زنان درعرصه¬های حقوق فردی، حقوق اجتماعی، حقوق خانوادگی)، اصول و مبانی، حقوق و مسؤليت¬های سياسی زنان و …
6. مرکز مشاوران حقوقي وکلا و کارشناسان قوه قضائيه www.judiciarybar.ir/
معرفی مرکز مشاوران حقوقی قوه قضاييه و خدمات و فعاليت های ارائه شده.
7. سايت قوانين دادگستری کل استان تهران: www.dadgostary-tehran.ir/main.asp
وب سايت دادگستري کل استان تهران با ماهيت حقوقي, آموزشي , خبري جهت استفاده حقوقدانان , قضات و عموم مردم. اين وب سايت بخشي از اطلاعات خود را به 4 زبان فارسي، انگليسي، فرانسه و عربي اطلاعات خود را عرضه مي¬نمايد.
8. سايتها و نشريات حقوقی: www.shirazu.ac.ir/old%20site/schools/law/othersites.htm
آدرس نشريات فارسی در بخش حقوق و آدرس سايتهاي دانشکده¬های حقوق در ايران و جهان.
9. مجله فقه و حقوق: www.feqvahuquq.org/default.asp
شامل مقالات و مطالب مختلف با عناوين مختلف فقهی و حقوقی.
10. منابع فقه و حقوق:balagh.net/persian/feqh/maqalat/koliyat/3.htm
حاوي منابع مشترک در فقه و حقوق (عرف، عقل، رويه قضايی، دکترين)، منابع غير مشترک (قرآن¬کريم، سنت، اجماع، قياس استحسان، مصالح مرسله) و … از مطالب اين صفحه است.

   چهارشنبه 26 اسفند 1394


فرم در حال بارگذاری ...